~this blog is belongs to FazirahHanem~
RSS

Thursday, February 4, 2010

Kekosongan malam tanpa si 'dia'

wah wah wah,Fazirah..ayat macam orang baru kehilangan kekasih! Tapi, sebenarnya Fazirah Hanem tidak kehilangan mana-mana kekasih mahupun insan tersayang kerana dia masih single and available!(sempat lagi buat promotion untuk diri sendiri..heesh.. desperate!). Tajuk di atas hanyalah untuk meng'hot'kan lagi entry kali ni..hehe,jangan marah.
Tapi,tajuk tu ada jugalah kena mengena dengan entry kali ni sebab aku memang terasa kekosongan pun. Selalunya setiap malam dari jam 8.30-9.30, aku akan habiskan masa aku depan tv untuk tengok cerita Boys Ove Flower (cerita korea,yang dibintangi Kim Hyun Joong) tapi sekarang drama bersiri ni sudah tamat. So,aku memang tak tahu nak buat apa selain 'online' ataupun tidur (pengganti drama itu pula memang tidak berjaya menarik perhatian aku,maybe sebab tiada HJ kot ;p)

Boys Over Flower


Tamat cerita tentang kesunyian aku tanpa BOF dan HJ. Sekarang aku nak cerita pasal lunch aku dengan Nad di MidValley dua minggu lepas. Actually, kami memang merancang untuk keluar lunch bersama setiap hari jumaat dan tempat yang paling hampir dengan pejabat kami adalah MidValley. Minggu pertama dan kedua internship kami, kami tiada peluang nak jumpa disebabkan jarak pejabat yang jauh (masa tu Nad still intern di Felda, KL dan aku di Colgate, PJ). So,bila Nad berjaya mendapat tempat di TM (Bangsar), kami ambil lah peluang ni untuk jumpa (10 minit jer Colgate ke TM kalau tiada kesesakan lalu lintas). Minggu ketiga internship adalah minggu pertama kami lunch bersama di MidValley. Tapi kami sempat lunch untuk setengah jam jer sebab Nad sudah menggunakan setengah jam sebelum itu untuk cari parking dan aku pula merayau seorang diri dalam MidValley (weekdays pun ramai orang di MidValley, pelik betul!*thinking*)
Minggu kedua,kami tukar plan. Aku naik teksi ke TM untuk amik Nad sebelum ke MidValley(jimat masa,tidak perlu nak cari parking). Disebabkan rancangan yang berjaya, kami sempat window shopping lagi(tengok jer sebab tiada duit nak beli,elaun belum masuk..dah la banyak sale!tragis jer rasa bila tak ada duit time sale yang bangat *sad*).
Lepas window shopping,kami makan di Big Apple Donuts dan Sushi King(banyak gila makan,lepas tu complain gemuk..Heesh!)
Lepas makan kami pun balik pejabat masing-masing. Aku sampai pejabat pukul 3.00 petang..buat macam ofis sendiri jer..hehe(bos tak ada sebenarnya,sebab tula berani ^_^)


Nad dan Fazirah


Nad


Fazirah

2 comments:

ms.fit0Freaks said...

huhu
poor macek ni..xpe2..ko kan da de softcopy die...tgk je r tiap2 mlm hahaha

ko bkn nk diet ker??
lalala~

FazirahHanem said...

so and so poor..huhu
yup2,I will..tapi nak buka laptop pon aku malas..haish

aku rela mengorbankan diet ak demi 'Californian Almond' yang aku idamkan..hehe